Sportscamp 09 - roligaste veckan

Hejsan bloggen! Äntligen hemma! Hem ljuuuuva hem. ;)
As skönt att vara hemma nu, mamma och pappa lagade godaste middagen och jag berättade lite om min resa.
Shit va kul jag haft asså! Åh, träffade sötaste tjejerna dära. <3 Killarna var också schyssta! :)
Och discot! Vi hade det bäääst! Dansade med Frida och Sara heela kvällen! Typ 3 timmar streck förfan!
Så jävla kul de va! :D<3

Jag har typ 160 bilder därifrån men ni ska få några.


Markolio sjöng "Reage" på invigningen


<3<3. Jag och Frida första dagen
bjuder på den)


Frida rockar loss! haha <3


Haha, sara sötast


Wiii! Studsmatta på ute AT


Suddig bild på när Lowe och Kevin sjunger singstar
x)


Sara och Jag kör sumobrottning
haha, roligast


TJOCKIS! x)


Bea Frida och Sara <3


Jag och Bea kör blindgrej på ExpeditionSportscamp
:P


Typ alla sitter och klappar en hund som kom
As söööt ;)


Knäppaste sara <3


Sara och Frida på kvällen


Några "profiler" kom och tränade med oss
Påstås vara "kända" :P

Bilder från idag kommer i nästa inlägg

Ps. Bilderna är ej i ordning.


Kommentarer
Postat av: Bella

Faan va kul de va!

2009-07-04 @ 20:45:28
URL: http://bliszabella.blogg.se/
Postat av: Frida♥

ni måste ha haft det skiit kul!! ;P puss på dig gumman! love u!<3<3

2009-07-05 @ 19:07:36
URL: http://fridablondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0