BLOPPIS - kläder till salu! del 1

Jag har rensat min garderob lite (mycket) och hittat massa saker som jag knappt eller aldrig använt. Jag har antingen blivit kär i dem i butiken men sen kommit hem och inte kunnat matcha dom snyggt eller bara inte sitter bra på mig. Så det är ju lika bra att de kommer till användning i någon annans händer!



Snyggt linne med texttryck från Weekday. Använt någon gång bara.

Pris: 40 kr
Storlek: XS

SÅLD TILL LISA!

Fräscht sommarlinne från Monki.

Pris: 25 kr
Storlek:
XS

SÅLD TILL ELVIRA!

Somrigt lite längre linne från H&M. Använt någon gång.

Pris: 25 kr
Storlek: Jag har klippt bort lappen men gissar på XS

SÅLD TILL ELVIRA!

Snygg t-shirt från Weekday.

Pris: 40 kr
Storlek: XS

SÅLD TILL AMANDA!

Lite för stora långärmade tröjor köpta i London på Primark förra året, aldrig använda.

Pris: 30 kr styck, 45 kr för båda
Storlek: London storlek... Det står inte. Men gissar på S typ.



Jättefin kavaj fått av bästavän men den kommer inte till anvädning längre då jag har en ny. Från H&M.

Pris: 120 kr
Storlek: 38



Fin shortsdress från Bik Bok, dock för stor för mig. Använd några få gånger.

Pris: 40 kr
Storlek: S

SÅLD TILL AMANDA!

Lila munkjacka från H&M.

Pris: 50 kr
Storlek: 38



Jättefin vit "virkad" (?) tröja från H&M. Fint nu i höst!

Pris: 50 kr
Storlek: 34

SÅLD TILL REBECCA!

Sjukt skön stickad tröja från Bik Bok. Jättefint nu i höst under skinnjacka t.ex. Lite förstår för mig dock. Använd någon gång bara!

Pris: 170 kr (nypris 299 kr)
Storlek: XS
SÅLD TILL TOVE!

Söt t-shirt från H&M med blomtryck.

Pris: 25 kr
Storlek: 34

SÅLD TILL LINNEA!

Ganska brett skärp. Vet ej vart i från. Gissar på 9 hål.

Pris: 30 kr
Storlek: Okänt

Fin skjorta från H&M. Jag har klippt av "remmarna" som man kan hålla uppe ärmarna med. Rullar istället upp dem. Använd någon gång bara.

Pris: 40 kr
Storlek: 34

SÅLD TILL LINNEA!

Linne med brittiska flaggan på från Gina Tricot. Lite längre, täcker lite av rumpan.

Pris: 25 kr
Storlek: XS

SÅLD TILL AMANDA!


Betalning:
Betalningen sker antingen via bankkontoöverföring. Då mejlar vi och utbyter kontouppgifter. Eller så kontaktar du mig via facebook (Rebecka Wallberg) så bestämmer vi plats där du möter mig och en kompis och lämnar pengar så får du kläderna direkt i hand. Så om ni vill möta upp mig kontaktar ni mig via facebook!


Kommentarer
Postat av: Amanda Fritzon

2an, 4an, 7an :D

2011-08-26 @ 00:32:40
URL: http://studioamanda.blogg.se/
Postat av: Linnéa Ehn Gullans

Hej jag vill köpa 11:an och 13. Grå t-shirt med blomtryck och blå-rutig skjorta.

/Linnéa

2011-08-26 @ 07:30:29
Postat av: Rebecca Hallerheim

Hej rebecka!! :D Jag skulle vilja ha 9an! den vita stickade tröjan :D

2011-08-26 @ 08:41:30
URL: http://hallerheims.blogg.se/
Postat av: Elvira:)(Ekenstein)

Hej Rebecka:)) Skulle du kunna hålla 3an 5an och 14 till imorogn bara för morsan har somnat och hon har mina pengar:))

Skuller vara jätte snällt:PP

Puss<3

2011-08-26 @ 23:15:43
URL: http://ellvviirraas.bloggplatsen.se
Postat av: Tove

Jag kanske vill ha 10:an för 170 kr!

2011-08-26 @ 23:25:03
Postat av: Anonym

Sidenjackan och peace linnet , skriv du på facebook YASMINE YASSEH BELKHOKH. hittar nt dig

2012-03-29 @ 09:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0