en augustidag



I måndags så åkte jag, Ebba, fia och Sara in till grönan. Vi brände 400 kronor tillsammans på spel, haha. Jag, Sara och Ebba vann en kexchoklad som ni ser på bilden och sen vann Ebba ett gosedjur. Hihi. Sofia kom in lite senare på dagen till oss. Vi splittrades sen men på kvällen kom alla hem till mig så kollade vi på skräckfilm! Dock såg jag bara typ hälften av filmen, så jävla äcklig. The human centipede hette den. Uäk säger jag, haha. Men jag kanske är känslig. Efter filmen tvingade jag Sofia att sova över hos mig. Awesome dag med fina tjejer!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, fin bild på mig på båten! <3

2011-08-17 @ 15:20:01
URL: http://sarastoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0