Update

Hello everybody! Kul att så många handlat på bloppisen! Det trodde jag inte. Succé! Haha, okej jag överdriver. Men det är så galet kul att tjäna egna pengar också. Hihi. Har redan shoppat lite för dem. En jättefin tröja från Monki, till hösten. Är helt kär. Så skön. Men jag har laddat med lite mer kläder guys. Bl.a. några Monki tröjor, jackor och skor. Så ni som suktar efter mer, det kommer!!!!

Ps. Jag har skaffat ny blogg nu. Eller den har funnits i 3 år, men nu ska jag uppdatera den. So this is the end of smultrontrion. Men bloggen ska finnas kvar så man kan kolla tillbaks. Men jag säger inte vad den heter förns efter söndag då milli och jag fixat designen tillsammans. Wiiie! Är jättetaggad på nytt. Det kommer bli mer fina, bra redigerade foton på landskap, natur, människor, kläder, outfits m.m.

Ps 2. Mina fina vän Vendela Käll har en bloppis hon med där hon säljer massa fina grejer som tröjor och bodys från Weekday! Värd att checka in! Billigt också. (bilden nedan är en länk till hennes blogg)


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Nu kör jag på en dagens blogg tävling! Det ända du behöver göra är att kommentera inlägget med ''Jag är med''



Det du vinner är då en länk som dom flesta kommer att klicka på, och jag kan garantera dig minst 80 nya besökare. Här är en länk till inlägget! http://kinderbella.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html#comment PUSS!

2011-09-04 @ 14:18:28
URL: http://kinderbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0