filmrulle


Några bilder från min dag i stan! Jag sov över hos min bitch sen snodde jag hennes cykel och cyklade hem för att sminka mig. Vi åkte sedan tillsammans till stan för att möta upp Vendela och Milica (!!!!). Jag har inte träffat Miley på typ en månad, så det var skitkul. Vi gick till ett fik på drottninggatan där alla tog nån slags latte/kaffe. Själv tog jag cappuccino. Jag håller på att lära mig dricka kaffe. Kan vara bra inför 8an nu haha! Nej. Men jag gillar det faktiskt. Fräscht typ. Vi sa hejdå till milli innan vi åkte till söder och åt på burger king och såg Jag saknar dig på bio. Den var dålig... Dåligt skådespeleri, i alla fall i början. Som att de inte övat särsilt mycket, overkligt och stelt. Jobbig dialekt (hehe... stockholmare liksom). Sen konstig. Men trots allt så var den riktigt gripande och vi tre satt och bölade som tusan till slut. Jaja, nu blev det en liten recension. Men värd att se trots allt, man vill ju se det man hört om.

Jag vill byta blogg... Starta om på nytt! Till en domän... Fast jag vet inte. Men ny blogg ska det bli. Milica, jag kan bjuda dig på en cheesburgare och glass om du vill fixa design till mig då sen haha. NU MÅSTE JAG SOVA!!!!! Skola imorgon kl 9. Sen studiedag i tre dagar. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: milica

Bjud mig på en vanila fun istället :DD

2011-08-23 @ 07:18:03
URL: http://jankobic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0