Bloppis, kläder till salu! - del 3

Väldigt få gånger använt skitsnyggt linne med djup brottarrygg med spets.
Storlek: (återkommer, orkar inte gå)
Pris: 40 kr

SÅLD TILL AMANDA!

Snygg skinnjacka (ej äkta skinn), lite för liten för mig.
Storlek: (återkommer)
Pris: 60 kr

Grå t-shirt, lite magtröja, med små hål i från H&M. Använt ett par gånger.
Storlek: XS
Pris: 25 kr

SÅLD TILL ELVIRA!


Siden innejacka från H&M

Storlek: 42, inte gigantisk ändå
Pris: 25 kr
Tunn "vindjacka" från typ Stadium.
Storlek: 146, men bara några centimeter kort i ärmarna på mig
Pris: 25 kr
Snygg midjejacka, bra nu till hösten med en halsduk över kanske. Tror den kommer från Asos eller nåt.
Storlek: Vet ej, står ej.
Pris: 50 kr
Snygga zebra shorts, oanvända från Bik Bok.
Storlek: S
Pris: 50 kr
Shorts, förstora för mig. Med guldig sytråd.
Storlek: 27
Pris: 25 kr
Oanvända shorts från Weekday. Med "lappar" på.
Storlek: (återkommer)
Pris: 25 kr

SÅLDA TILL REBECCA!

Väldigt små shorts, men med stretch. Jag får precis på dem. Men de är väldigt tajta på mig. Avklippta Cheap monday jeans.
Storlek: 32 (i midjan)
Pris: 30 kr

SÅLDA TILL ELVIRA!
Tajt hög tjol från Cheap monday med "volang" framme på tjolen.
Storlek: XS
Pris: 20 kr

SÅLD TILL REBECCA!
Se ovan, fast svart då.

Tajt hög tjol från H&M. Vanlig slät svart. Men lite för "lång" för mig, högt upp sitter den liksom. Hehe.
Storlek: XS
Pris: 30 kr
Jättesöta höga slappa ganska transparanta shorts från Bik Bok. Aldrig använda! Jättesöta med ett slappt vitt linne instoppat t.ex. Och med vita "cykelbyxor" så man inte ser trosorna.
Storlek: XS
Pris: 50 kr

Kontakta mig via Rebecka Wallberg på facebook om du vill köpa något (INTE kommentarer) så säger du exakt vad du vill ha t.ex; "De ljusaprikosa shortsen från Bik Bok och de blåa shortsen från H&M" så att det inte blir krångligt.

Kommentarer
Postat av: Ronja

e intreserad av att köpa skinjackan, fast de beror på vilken storlek den e. Den gråa magrtröjan i kanske den gråa midjejackan om de e en bra storlek :)

2011-09-06 @ 08:48:47
URL: http://ronjjahh.blogg.se/
Postat av: Mimo

Hej, man kan inte srkiva t dig på facebook vad är orsaken ?

2011-09-08 @ 19:53:38
Postat av: lone

hej, skinnjackan vilken storlek är den ? :D

kram

2012-02-20 @ 01:17:57
URL: http://lonenilsen.devote.se
Postat av: Lina

Hej!

Kan inte skicka mail till dig på facebook så blir lite svårt att få tag i dig då.

Så hur ska jag få tag i dig?



Mvh Lina

2012-02-27 @ 06:42:00
Postat av: rebecca önhult

Antar att jackan ej finns kvar längre?

2012-03-14 @ 17:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0