Webbkamera.

Morsning korsning! Fy vilken dålig uppdatering. Jag vet! Jag var hos en granne då pappa kommer rusande och plingar på. Jag hade glömt att det var träning! Åh.. Så jag fick stressa på mig träningskläderna och springa ner till bilen.
När jag kom hem såg jag att pappa tagit hem en webb-kamera från jobbet! Woho! Den är skit bra.
Instalerade den nyss. Finns en massa roliga effekter och annat på den. :) Mihihi, många snygga bilder i fortsättningen! ;) Lekte lite nyss (OBS är äcklig med träningskläderna just nu) :




Hahaha, bjuder på dom! :D
Sov sött


Kommentarer
Postat av: DiddoLinno

Okej, härligt med en ny webbcamera ju =)

Jag skall snart dra mig ut och träffa min jobbcoach o skriva CV =/ trååkiigt..

2009-08-11 @ 09:50:30
URL: http://diddolinno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0