Carlsson på taket.

Frida (carlsson) kommer hit när som helst. Imorgon börjar jag skola. Måste alltså gå upp typ tjugo i sju! Gah! Kommer vara sketa trött då. Men det ska bli as kul att börja ny skola. Nya människor, nya klassrum, nya lärare, nya bänkar osv.
Och jag får träffa min fisk (=bästavän sofia) igen! <3 Och Evelina. Som jag inte träffat på hela sommarlovet. Tror jag?

Jaja, om ni inte vet vad jag snackar om kan jag säga att jag ska börja i Kunskapskolan i Tyresö med Sofia Alenstål och Evelina Säfsten från min förra klass. Det ska bli skitkul. Men jag kommer sakna alla från Strandskolan. Som jag gick i förut. Nu kommer Frida.


Kommentarer
Postat av: Fisken :P

Finast på bilden bby!! :* <33333333

2009-08-18 @ 16:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0