Det jag tycker det ska vara/stå



På den första "korven" så står det: Ler med tungan ute
Men jag tycker det ska stå: Suger på en varmkorv

För om man tänker efter så ser det ju knappast ut som
en tunga. Helt enkelt en KORV!



På den andra "ögonbryn" så står det: Sarkastisk
Men jag tycker det ska stå: Han som kollar snett

Detta är ju självklart. Sarkastisk? Är inte det typ ironisk?
Nej, han kollar helt klart snett på någon!

På den tredje "suget" så står det: Berättar hemlighet
Men jag tycker det ska stå: Han som suger

Okej, det kan vara att han viskar hemligheten.
Men persnligen tycker jag det ser ut som att någon suger
på den enas huvud. Och då blir den förvånad. Typ.


På den fjärde "prutten" så står det: Himlar med ögonen
Men jag tycker det ska stå: Oops, hoppas ingen hörde

Han tänker typ "Ojsan, hoppas ingen hörde".
Men ja, han himlar ju med ögonen också.


På den femte "försöker" så står det: Visar tänderna
Men jag tycker det ska stå: Han som försöker att le

Hehe, det här var nog den sämsta jag kom på.
Men han försöker i alla fall att le. Men han är för sur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0