i am sailing

YES! Jag fick nyss kontakt med internet. Det är svårt med trådlöst på sjön. Nu är vi påväg hem från en natt hos några kompisar. Spelade spel igår kväll och käka popcorn. Mysigtmysigt! ;)
Idag har vi fyndat på en liten loppis som fanns på ön. Eller, jag köpte bara en typ ögonbrynsnoppare, med förstoringsglas och lampa. x) Haha, hoppas den fungerar bra. (Den var oanvänd)


Igår såg ni att Ebba gästbloggade. Jag kunde inte få igång internet. Så.., det var väl en kul lösning.
Jag tänkte på att börja med det. Att varannan vecka så ska jag försöka hitta nån som gästbloggar.
Kuligt va? :) INGEN HÄRMAR!

Nu ska jag titta runt på andra bloggar. Jag har ju massa att läsa nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0