Orkar ni läsa? Kom igen, det skrevs för att läsas! NI ORKAR.

Jag är på bättre humör efter många bra låtar, lite poker med grannen och chill framför datan. Skönt. Så jävla tröttsamt att vara.. på dåligt humör. ;) Nu är familjen hemma från jobbande. Hanna är här också. Av en anledning.
Ikväll kl 9 blir det Ghost Whisperer för min mamma och hannas del. Tycker det är as bra.
Älskar att titta på sånt med spöken. Ändå blir jag skit rädd efter och börjar få bilder i huvudet när jag ska sova sen.
Som till exempel. att om jag har ben eller armarna utanför täcket så kommer någon ta på dom eller något liknande.
Och att jag ska vakna mitt i natten och så står någon vid dörren. Eller att när jag slår upp ögonen när jag vaknar (kanske på natten) så är det någon som bara är några centimeter ifrån mitt ansikte och stirrar på mig!
Aa, massa sånt tänker jag då. Men av någon konstig anledning så gillar jag känslan..? 
Men jag har trott på spöken och andar och sånt tjaffs en lång tid. Jaa, jag tror det började när jag var 4 år och började titta på Förhäxad med mina storasystrar. Sådär lite halft. Och det var massa demoner och andar och sånt.
Sen tittade mamma och pappa ofta på Beck när jag var vid kanske 7-8 års åldern. Och då kom väl jag ibland och tittade med dom. Haha, jag har haft en intressant uppväxt. Visste ju mycket om alkohol, fester, data, bloggar, program som MTV (eller då var det mest Z-tv) redan när jag var i 7 års åldern. Haha.


Jahaja, nu är det middags dags.


Kommentarer
Postat av: izza (:

haha! den där känslan av att någon ska ta en på fötterna/

armarna om man har dom utanför täcket får jag oxå xd<3

2009-08-11 @ 21:43:27
URL: http://izzabelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0