The day after the big day.

Goddag Goddag! Lite dålig uppdatering igår då. Jag sprang ju Midnattsloppet. Hehe. Mer säger jag inte!
Haha, nä men jag har skada i båda knäna så jag tog det ganska lungt. Fick väl tiden 10 nånting. Aja, nästa år!
DÅ DU! Mohaha! Annars så sitter jag och halv tittar på film som jag redan sett och käkar bulle. Mamma Pappa och Hanna tittar på filmen. Tittade nyss på ett läskigt klipp hos alice. Shiet! Mitt hjärta dunkar som fan nu! x) Hatar ormar!
Juste, träffade Felicia och Frida igår vid starten. Åh, har inte träffat dom på hela sommarlovet!
Saknaaaar dom! Hoppas vi kan göra något nån dag nu innan skolan. -.- 
Jag hade tänkt att springa TILLSAMMANS med Felicia (jag har ju ingen chans emot Frida). Men efter kanske 5 meter så sa jag bara "Hejdå!". Haha. Diss. Aja, bullen kallnar. Hörs senare!


Haha, jag bjussar på en fulig bild dära!
KOM IHÅG ATT VARA MED I MIN KULIGA TÄVLING I INLÄGGET UNDER! :D

Kommentarer
Postat av: *Em

Okej :) Hur har din dag varit?

2009-08-16 @ 19:31:33
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0