Je suis fatigué.

Tjenare! Ingen huvudvärk idag, vilket är mycket ovanligt. Yes! Kom hem från skolan för någon timma sen. Gjorde sällskap med Evelina i bussen. Haha, vi typ sjöng (eller nått sånt?) lite låtar som vi kom på själv. Hehe, och jag spelade in lite. Sjuk humor. Kanske lägger upp den sen. Ikväll ska jag på träning. Tror jag.. Men den börjar typ halv 5. Öhm.. eller jag vet inte riktigt. Hur som helst, jag köpte piggilin♥ på vägen hem. SKITGOTT!
Juste, jobbade lite med franska idag. Jag och Ronja övade lite. Såhär uttalas typ 1-10 (med lite fransk dialekt) =P :
Ön, Dö, Tua, Katrrre, Sangt, Sep, Uit, Nöff
(haha), Dis.

Ja, som sagt med lite fransk dialekt. Med liksom rrghh (med halsen typ).



Det är vad jag kallar "Bjuda på sig själv" ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej du ska alltid peka på dina bilder me F Fingret xD är Linneas kompisXD

2009-08-25 @ 16:46:36
URL: http://tyyppp.blogg.se/
Postat av: Linnea ♥

Assw Nea, måste du skriva såna saker till min kompis?? Hon får väl göra vad hon vill på sina bilder elr??!

2009-08-26 @ 14:58:41
URL: http://myloveheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0