kvällen innan skolan.

Tjeeeenare. Faen vilket väder. Kanske inte nu men ungefär vid 6 tiden! OH MY GOD! Har aldrig sett någon liknande! Haha! Jag tränade då, går på friidrott för dom som inte hängt med, och när vi precis skulle springa 200m så börjar det spöregna. SPÖREGNA, bokstavligt talat! Gjorde fan ont. Och det verkligen rann ner för ansiktet!
Av frida "Jävlar vad jag svettas!"

Juste, Frida var ju hemma hos mig idag. Vi lagade lunch.Bakade muffins.Tittade på film.
Lunchen blev väl helt ok. Muffinsen var lite torra men glasyren var as god! ;) Filmen var bra, såg dock inte klart på hela men vi hade ändå sett den förut. Ps. I love you heter den också.






Här hade ni 3 av typ 20 bilder från webbkameran.
Haha, gud så många cp bilder jag har på min data nu! x)


Kommentarer
Postat av: izabelle (:

Åh, jag saknar Frida ;OO

Hälsa<3

2009-08-18 @ 21:36:35
URL: http://izzabelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0