13 december

Godmorgon på er alla! Och glad lucia! Hahaha! Måste berätta vad jag gjorde för ca en timme sen. Sofia sov fortfarande så jag gick ner och rotade i jullådan efter lucia linne och glitter. Sen tog jag en bricka och gjorde varm oboy och la dit pepparkakor och ett ljus. Sen gick jag upp till fia och sjöng:
~Saaantaa Luciaa, ge mig en tiaa! Tian var rutten, dra mig i tuuutten~
Hahaha, hon gömde sig under täcket först men sen satte vi på tvn och myste lite framför bumbibjörnarna (tror jag?). Alltså vi är ju skumma.


Edit: Nu har jag försökt att få upp en lucia bild på mig i 30 minuter. Ni får en från google istället. JÄVLA BLOGG.SE!


Kommentarer
Postat av: rebecca

NY BLOGG !



WWW.MISSEXTRAH.BLOGG.SE

2009-12-13 @ 11:48:15
URL: http://missextrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0