25 december, 09

Ledsen för ganska kass uppdatering, har haft lite annat för mig. Eller... kanske inte så mycket annat men jag har spenderat lite tid med familjen, då Hanna är här. Alltså är vi HELA familjen. Vi har spelat lite spel (bl.a. "Alias-Party" som jag fick i julklapp) och tittat på tv och ätit god middag! Har gått runt i mjukisbrallor också hela dagen och är osminkad. S-K-Ö-N-T-! Så jäkla jobbigt att tvätta bort smink tycker jag. Men jag är ván. Och jag har börjat med en mascara borttagning som är skit bra. Jag kan visa i nästa inlägg.

Hur som helst så ska jag snart sätta mig och planera varenda dag på mitt jullov. Jag är en sådan som måste ha koll på allt, så det ska bli skönt att kunna sätta sig och kolla när man kan var med nån eller liknande.


Haha! Lite "tros-showoff" där på första bilden. Japp, jag hade svarta trosor. De här bilderna tog jag med Filippa (låtsaskusin) igår. Bjuder på dom! Det finns massa fler. Men de är lite för vågade. Hehe.... Skoja!

Vill inte lägga ut bilderna på henne, vet inte om hon vill det.


Kommentarer
Postat av: Angelica

hejhej, finns det några bilder på oss? :) // Anche & UK

2009-12-25 @ 20:55:23
Postat av: Milica

Cute :)

2009-12-25 @ 22:05:47
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0