Dagen innan nyårsafton

Nu är jag hemma, har ätit middag och sitter och funderar lite på vad jag ska ha imorrn. Jag tror att jag ska ha den höga tjolen jag hade på julafton men piffa mig lite mer med smycken och smink. Får se hur det blir imorgon också. Jaa, Sofia kommer hit på dagen tror jag. Vi kanske drar till centrum på dagen eller något. Sen kommer det gäster hit och jag och S äter här och sen kanske vi skulle träffa någon...? Jasmine? Nää, jag vet inte om hon hittat något annat. We'll see, we'll see..

Hur som helst så ska jag nu bege mig till Elin och spela Alias. Haha, jag har spelat det 5 dagar i rad nu. Det är skitkul ju!


Bjuder på en brownie bild på mig från i somras.

Ps. Nu har jag laddat över massa låtar till Ipoden. Let's play some muuuusic! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0