De där tanterna

Varje dag när jag sitter på bussen hem ifrån skolan är det alltid nån jävla tant som verkar ha brottom?
Jo, såhär är det. Jag tar buss 840 från skolan till Tyresö Centrum varje dag. Och det är alltid en tant/gubbe som stället säg upp och går mot dörrarna när det visas på skylten "Tyresö centrum". Faan vad jag stör mig på dom. Kul om jag skulle gå fram och säga "Vafan, vi är inte där förns om 40 sek!". Hahahahah. Men fuck you.
Jag väntar alltid tills dörrarna öppnar eller lite innan. SUCK.


Hehehehe, jävla oskyldiga, snälla, söta (inte!) tanter. TARE LUUGNT FÖR FAN!


Kommentarer
Postat av: izza (:

Hhaha, jag brukar ställa mej framför dörrarna tyå 1 min innan bussen är framme xd

2009-12-03 @ 16:34:18
URL: http://izzabelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0