Fredag i stan

Kom precis innanför dörren! Jag har 4 påsar. Kan inte visa något tyvärr, eftersom allt är julklappar. Det har varit en ganska jobbig men rolig dag. Vi slutade skolan halv 11 sen sa vi hejdå till alla och sen tog vi bussen till centrum runt 11. Vi var framme i stan ca 12. Sen gick vi runt lite först på Åhléns city, drottninggatan och sist lite gallerian. Jeppjepp!

Imorse frös jag så jäääävla mycket om mina fötter/tår! Jag var så smart att jag tog mina converse istället för uggsen... Great! Och jag och syster Tove gick ner till bussen som skulle gå 8.40 (hon hade klipptid kl 9) sen kommer inte bussen förns 9.05! Vi fick panik ju. Speciellt Tove som skulle klippa sig. Men vi kom i tid och T kom väl typ 7 min sént.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0