Lite sent nu

Nu är det lugnt i huset efter allt bakande, städande, stressande, inslagande, pyntandet osv. Puh! Och nu har mamma och pappa jullov också!.. Hanna är här och hon har hjälpt till att pynta granen och lämnat julklappar. Hon och pappa kom just hem efter att ha hämtat nån grej på posten. Och dom kom hem med godis till mig! Jippie!! Dock hade jag bett om det så tro inte att de är SÅ snälla........ Jaja, imorgon är det alltså julafton. Tanken slog mig nyss: Vad fan ska jag sätta på mig?..


Kommentarer
Postat av: Bästus <3

Har du lärt dig photoshop? :D <333

2009-12-23 @ 20:26:02
Postat av: Ebba

Precis har du lärt dig photoshop? själv fattar jag nada du får gärna lär mig ;P



Men åter till frågan: Ja jag har bästemt vad jag ska ha på mig :)

2009-12-23 @ 21:44:20
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0