Hemma hos SSSSSSSSOFIA

Hejsan! Jag sitter just nu hemma hos Sofia framför laptopen. Jag, Jessi och hon har precis bytt julklappar med varandra och jag har fått jättefina presenter! Haha vill ni veta vad vi gör nu? Vi testar fias "Abtronic" (klicka!). Hahaha! Det är skitkuul!

Läskig bild. Men den här smoothie/juice boken fick jag av fia bästus! :D Smaskens...
Jessica och becka, vi båda tycker vi ser muppade men vi bjuder. =)
Sofia vill att jag ska skriva att jag kommer få mer i juklapp av henne. ;)
Luktljus av jessi som luktar vanilj, suupergott luktar den!
Snyggisen (haha) fia när hon testar "Abtronic". :D
Nu ska vi titta på I taket lyser stjärnorna. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0