en text

Tänker på det du skrev nu.. Kan vi bara inte prata om det. Bara låtsas som det inte hänt. Jag ska försöka ändra mig. Jag ska försöka att inte bry om vad alla tycker. Jag ska försöka vara den jag alltid velat vara. Jag vet inte om jag är den här personen egentligen. Men jag vill, jag vill, jag vill! Du förstår inte hur mycket jag försöker, försöker och försöker. Snäll, rolig, lugn, sprallig, glad, galen osv. Men du måste förstå att det är svårt!
Men du måste hjälpa mig att förändra mig. Du kan inte säga att du spelat någon annan än du egentligen är sen du var 4 år. För det är inte sant. Det är bara att du har förändrats till någon annan, men du visar det inte.
Jag älskar dig och jag tänker aldrig förlora dig. Jag tänker på dig väldigt ofta. Mer än vad du tror. Jag tänker på hur otroligt, jävla skönt det är att ha en så nära vän. En som känner till mitt riktiga jag. En som vet allt som hänt mig. En som vet hur jag är, vill vara och försöker vara. En som man kan säga vad som helst till.
Ibland tänker jag på hur det skulle vara utan dig. Alltså jag skulle inte dö. Men det skulle vara så jävla svårt. Så jävla tråkigt. Så dystert utan dig. Du är det största jag har. Jag kan säga saker till dig som jag inte kan till någon annan. Jag älskar dig, hur du än är. Men snälla. Om jag lovar att förändra mig. Kan du lita mer på mig då? Jag ska sluta vara dum. säga elaka kommentarer, titta snett osv. Men då får du börja lita på mig mer. Inte vara rädd längre för att jag ska säga eller göra något. Berätta ALLT , allt från kärlek, killar, snacka skit, familjen, känslor mm. Men vi glömmer det här nu. Fortsätter livet. Men på ett annat vis. Kan vi kämpa tillsammans? Då gör vi det såklart. Förlåt. Förlåt. FÖRLÅT! För allt... ÄLSKAR DIG mer än vad du tror. Vi måste börja prata. Prata själva mer. OM ALLT! Lämna mig aldrig.. Jag vill vara någon annan. Jag är en elak person.

Kommentarer
Postat av: sofia

Älskling, jag vet att det är svårt att förändra sig men det är oxå svårt att inte förändra sig. Jag älskar dig, men jag är bara så jävla rädd att jag ska förlora dig om jag gör eller säger något som du skulle ta illa upp av eller som du skulle tycka vara konstigt. Allt som hänt.. Det är så himla svårt för mig... jag älskar dig för den du är gumman. Du behöver inte förändra dig, det är bara dina blickar som dödar mig.. Jag skiter fullständigt i vad alla andra tycker om mig, även fast det kanske inte värkar som det.. jag har faktiskt fått en liten gnutta självförtroende, och du vet att jag tar åt mig av allt alla säger.. Det är en av mina många svagheter. Jag kanske värkar som den tuffa, modiga, hårda tjejen, men inuti, är jag den svaga, rädda och osäkra tjejen... Allt jag vill säga är att jag står upp för dig, vad som en händer! Du kan alltid lita på mig, och jag kan lita på dig! Vi båda har förändrats sen vi började i ny skola, vi har hittat fler och nya vänner och vi har börjat glida isär, men jag vill vara din bästa vän! Jag skiter i vad alla tycker om oss!

Jag vill kunna strunta i om du säger något som sårar, men du vet att jag har det svårt just nu..Men gumman, jag kommer göra allt för att vi ska fortsätta vara bästa vänner! Jag vill inte förlora dig!

Gumman, vi möts på mitten nu <3



Jag älskar dig <3

2009-12-15 @ 20:14:22
URL: http://miiinverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0