Farsta Fredag!

Hejhej, super dålig för kass uppdatering! Jag, Sofia, Ronja, Jessica, Jenny och Tao åkte in till farsta centrum när vi hade slutat. Vi hade halvdag idag, så vi slutade vid 12-13 tiden. Idag var det Luciatåg i skolan. Men det ovanliga var att lärarna gick runt och sjöng i skolan på morgonen. Haha! Det var kul!

Men jag köpte lite julklappar i farsta som jag inte kan visa. Men jag köpte också torrschampo! Det är ett schampo som man kan ta utan att duscha! Ska testa det. Kostade bara 40 kronor typ, så om den är dålig så gör det inget!


Najsbajs! ;)

Har ni testat torrschampoo/dry shampoo?

Kommentarer
Postat av: Milica

A, håret blir vitt :D

2009-12-12 @ 10:24:44
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0