Frågegrej

Har inget särsilt att skriva så ni får ett rolig liten frågegrej från kenzas blogg. Enjoy it!



Nämn något som gjorde dig glad igår: En jätterolig film, Baksmällan.


Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag låg i min säng och tänkte "Varför ska jag gå upp? Det är ju söndag.."


Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt massa chips från igår! =)


Det sista du sa högt: Skrek på mamma "VARFÖR SKRIKER DU HEEELA TIDEN!?" Hehe..


Det senaste någon sa till dig: Tove sa "När gick 875:an?" (bussen) 


Vad har du druckit idag: Apelsinjuice


Vad var det senaste du åt: Chilichips


Vad var det senaste du köpte: Julklappar! :D Måste slå in dom idag. Och handla lite mer..


Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit, trä.


Vad är det för väder hos dig nu: Stilla kallt, snö på marken. VITT VITT VITT!


Godaste glassmaken: ALLT PÅ BEN N' JERRYS 


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hmm... Kanske.


Sover du tungt: Aa, men jag går i sömnen ALL THE TIME! -.-


Drömmer du mardrömmar: Händer väl ibland.


Favoritklädsel: Strumpbyxor och en snygg, ganska slapp t-shirt till. Eller jeansshorts med nakna, bruuna ben till vita converse! ;)


Favoritlåt just nu: Jag tror jag måste välja.. The fray - You found me. Lyssnade på den förut men hade inte gjort det på ett tag sen Jasmine skrev en bit text på sitt Facebook status. =)


Vad ser du om du tittar till höger: Min mobil.

Vad gör dig glad just nu: Att det är julafton om 4 dagar. Att jag har så underbara vänner.  Att vi har massa chips och julmust hemma. Att det är snö vid juletid för första gången på flera år! Att jag har tagit så fina bilder på sýstemkameran som jag snart kan ladda över! Att jag är glad gör mig glad!


Vad ska du göra härnäst: Fixa mig och klä på mig.

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Humör just nu: Lite trött men ändå pigg. Uttråkad. Ska snart fixa mig, som sagt.

Favoritgodis: SURT SURT SURT


Kläder just nu: Vitt snobben nattlinne. =)

Sommarplaner: Sportscamp, bada, vara med kompisar. Inte några särsilda "planer" ännu.

Hur många kuddar sover du med: 3 stycken

Spelar du något instrument: Nepp! Vill lära mig spela gitarr lite.

Morgon eller nattmänniska: Kunde det inte stått dag eller nattmänniska? Jag är inget av de där. På natten sover jag, på morgonen sover jag! =P


Vad är viktigast för dig: Julklappar och presenter. Hahaha, näää mina vänner och familj typ.


Är du kittlig: Höhöhöhö


Snarkar du: Neeeeeej! Eller... Det tror jag inte..? Ingen har sagt något iaf.


Stjärntecken: Fiiiisk. Kanske därför jag älskar att bada?


Äckligaste insekten: Gråsuggor är så jävla disgusting!


Längtar du mest efter just nu: JULAFTON! :D



Haha, KALASKUL! Nu ska jag göra i ordning mig....... säger vi.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0