Hemma nu, 17.33

Halloj på er! Nu är jag hemma från en heldag i Haninge Centrum. Puh! Lite jobbigt när det är ganska mycket folk samtidigt som man är lite stressad. Men jag och Elin ade planerat allt innan och skrivit upp vad vi skulle köpa så det gick bra. Vi satte oss och vilade på donken och jag köpte en milkshake och Elin pommes. Snart kommer Elin hem till mig då vi ska slå in alla paket. Ska bara försöka att få mamma och pappa att gå till under- eller övervåningen... Nu måste jag ta något att äta. VRÅLHUNGRIG!




Haha! Såhär ser jag ut när jag är ute och åker pulka! ;D

Kommentarer
Postat av: Swedenbabe

såg dig i handen xD, va oxå där å köpte julklappar me min kompisar :P

2009-12-22 @ 18:53:31
URL: http://swedenbabes.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jag kommer och åker pulka imorgon<3 Amanda

2009-12-22 @ 19:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0