Juldagen

Nu sitter familjen i soffan och tittar på Anna Ankas jul. Haha! Hon är ju störd. Men det är ju det som är kul att titta på. Igår vid 7 åkte vår familj hem till oss och tände massa ljus, satte på bras-filmen på tv och satte oss i soffan och gav presenterna vi hade till varandra. Det var lite skönt eftersom det var massa barn som sprang runt och öppnade sina lite hur som helst hos mina kusiner. Haha, jaa men det var kul. Men jag ringde fia 4 gånger under dagen när jag hade lite tråkigt.. ;)

Jag fotade massa med systemkameran men grejen är att det tar hur lång tid som helst att ladda upp såna bilder här på blogg.se. Så jag kanske tar och gör en youtube film av alla bilder.

Jag fick i alla fall lite fina grejer! Jättenöjd! Bland annat en Ipod! Wiho! Så här ska det lyssnas musik kan du ge dig på. Höhö.



Julaftonsmorgon när jag satt och tittade på The Holiday. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0