Julklappar

Jag har fotat alla mina julklappar med systemkameran. Men det tar så jääävla lång tid att ladda upp de bilderna på bloggen. Men någon gång ska ni få dom! Jag kan i alla fall räkna upp vad jag fått och lägga upp några bilder från google.



• Nike tjocktröja, grå.
 Av: Farbror med familj. Skön, ska ha den när jag tränar!





• Alias party, spel.
Av: Mamma och pappa. Vi spelade det igår, kulkul! :)






• Rosebud strawberry, lip balm.
Av: Syster Tove. Är redan beroende..






• Lee stafford-Poker straight, skyddar håret när man plattar.
 Av: Syster Tove. Behöver jag!!






• Stickad, lite halvlång tröja från H&M divided.
Av: Syster Hanna. Jättefin!!


Tyyyp såhär, fast tjockare och vitt garn/tråd/tyg/material.



• Vita stickade vantar, märke "complement".
Av: Mamma och pappa. Sköna!

Såna här fick Hanna, jag har såna fast vita med en blomma där rosetten är.




• Pärlarmband och skinnarmband från dazzling.
Av: Ma och Pa. Like it!
Grått läderarmband från Dazzling.





• 
Gulliga rosa spetstrosor med en cupcake på och ett armband med bakelser hängande.
Av: H. FOKI STYLE! :P


HITTADE INGEN BILD...




Ipod nano, silvrig. Av: Farmor och Farfar. Jippie!





Escada parym, Ocean Lounge. Av: Ma och Pa. SMELLS GOOOD!






Klocka från ur och penn. Av: Mamma och Pappa. BLING! BLING!









• Brun väska från Accent. Av: Mami och Papi. Behövs!






Sen var det mer armband och örhängen som jag inte vet vart det kommer ifrån. 
TACK FÖR ALLT FINT! SUPER NÖJD! :D





 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0