mat mat mat mat mat


Käkar middag nu. I soffan. Framför tvn. LYX!
Jo men det är såhär att mamma och pappa ska
iväg till globen och titta på nån 80tals show.
Och syster T ska iväg till nån kompis och plugga.
Så jag blir hemma heeelt själv i mitt mörka hus till typ
klockan 1 i natt.... Och jag som är mörkrädd och allt. :$
Aja, ska ändå typ plugga hela kvällen. Lika bra att börja nu.

Btw. Statistiken sjuuuunker. Men jag kan inte klaga. Min uppdatering har inte direkt varit på topp de senaste veckorna. Förlåt folket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Becka jag tycker din blogg är JÄTTE BRA <3

2009-12-03 @ 17:57:01
Postat av: Ebba

Mamma och pappa ska också dit!

2009-12-03 @ 18:30:43
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0