Mini-jul

Jag pysslar med min Ipod men den måste tydligen laddas i minst 3 timmar för att kunna använda den. Men vet ni vad!? Den har kamera!! Är det nytt? Jaa, det måste det vara va? Fett ballt! Men jag tror att man bara kan spela in filmer. Men ändå! Hihi, nice-it!

Runt 4 tiden så ska familjen fira mini-jul hos min moster och familj. Så nån mer julklapp blir det nog! Beckis like! Haha.. Hur som helst så har jag duschat och fixat mig och ska snart messa Elin och kolla vad hon gör. Vi hörs!



Här Anche! (Angelica och Elsa på julafton) =)


Kommentarer
Postat av: Izabelle (:

Fick du en ipod nano :D?

Det fick jag iaf :P

2009-12-26 @ 20:23:51
URL: http://izzabelleh.blogg.se/
Postat av: Anonym

man kan bara filma inte fota..

2009-12-27 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0