Onsdag 9 dec

Tjena tjena! Jag sitter och käkar banan och tittar på tv nu. Idag i skolan så var det dags för So/Teknik prov i Aulan (=som en stor sal med en scen och en läktare). Lite smått läskigt sådär när det är helt knäpptyst. Men jag tror det gick hyffsat bra i alla fall.

Provet handlade om inre och yttre krafter (endogena, exogena) och verktyg/redskap som de första människorna använde.

Idag är det tränings dags. Kl 18.30 till 20.00. Om några timmar alltså. Innan dess ska jag läsa min engelskabok och skriva några uppgifter om den.



Tao, Sofia, Katta och Ronja ♥ (när vi var och såg new moon)

Kommentarer
Postat av: Anonym?

Hejhej! Hur många besökare har du per dag? Minst 200 vah? Din blogg är jättebra<3 Ha en bra dag<3

2009-12-09 @ 17:32:02
Postat av: Anonym

Din blogg är superbra jag älskar den!!!

2009-12-09 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0