Söndag kväll

Puh! Kom just in efter att ha varit nere i backen nedanför oss och åkt pulka! Haha, sjukt roligt! Blev jättesnöiga.
Innan vi gick ner satt vi och tittade på Anna Ankas jul. Hon är ju för roligt alltså. Dum i huvudet.. Det är det som är kul typ. Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. Kanske tar en tur till centrum eller går till Sofia eller något. Många går ju fortfarande i skolan så det är ju inte jättemånga hemma.
På tisdag ska jag i alla fall åka till Haninge C med Elin och handla de sista julklapparna.

Nu ska jag nog göra i ordning mig och lägga mig i sängen och titta på film. Godnatt!


Jag tycker jag är jätteful på den här bilden men söt på kusinerna! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0