Tisdag 22 december, 9.46

Godmorgon alla pigga! Nu har väl äntligen alla fått jullov? Jaa, eller kanske några får det idag. Men sen så! Själv tycker jag det är jätteskönt med lov! Och jag längtar skit mycket till Julafton! Jag undrar vad jag får i julklapp av alla... Jag ska försöka fota lite på julafton med systemkameran så ni får se lite hur det var. Vi ska fira julafton hos mina kusiner i krusboda. Det ligger typ 15 minuter ifrån oss. Det kommer vara lite mer släkt än bara vi där. Jag tror vi blir typ 19 st om jag inte räknar fel. Och sen när vi kommit hem från dom så ska vi i vår familj (Hanna, Tove, jag, mamma och pappa) ge våra presenter till varandra, inom familjen. Så det blir ju trevligt, trevligt!

Nu tänkte jag få i mig lite frulle.


Några speciella traditioner? Berätta gärna! =)


Kommentarer
Postat av: Jasmine Cookie Brown

Hahaha jag vet inte säger bara vad jag tycker (a) haha ;) <3 jul pussar

Ps. ska fira jul hemma hos pappa i haninge i år.

2009-12-22 @ 10:03:04
URL: http://xoxo.devote.se
Postat av: Izabelle (:

firar med släkten i Skåre som ligger typ 5 min från oss.

Sen åker vi hem och öppnar resten av presenterna :D

2009-12-22 @ 12:07:31
URL: http://izzabelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0