22.03

Tjeeeenare! Jag har haft en fullspäckad dag idag! Ne, jag skoja bara. Jag har inte gjort något speciellt förutom att jag drog till godissvampen med Sofia. Men vet ni? Jag köpte inget, nyttig som jag är! :)

I alla fall, nu sitter jag här framför min jävligt tjocka dator. Har lite huvudvärk och äter lite chips som blev över från igår. Har det ganska skönt. Imorgon är det skola, och då är det 1 dag kvar till sommarlov (om man inte räknar med måndagen)!!!

Fan va skönt det ska bli!
Detta måste jag göra i sommar:

¤Bada i pool, hav och sjö
¤Bli brun!
¤Åka Insane på grönan
¤Åka till grönan minst 2 gånger
¤Fixa om mitt fula rum
¤Vara uppe ett helt dygn
¤Köpa ny data

Med meeeeer! ;)



Nu ska jag dricka äppeljuice, sen ska jag göra mig redo för natten! X)<3


Kommentarer
Postat av: stew

äter lite chips sådär, nyttig som du är :)

2009-06-09 @ 11:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0