buhuu

Ao ao ao! Jag har en rejäl jävla huvudvärk just nu. Fanfanfanfan.. Jag får inte bli sjuk! Det får jag verligen inte! FUCKFUCKFUCK OFF HUVUDVÄRK!!!! AAAA!

Ojoj, dampar lite.. Men seriöst nu, jag får inte bli sjuk till skolavslutningen. Måste gå ner och ta en huvudvärkstablett nu. Vänta.

Nu har jag tagit den! Ganska grymt av mig själv att svälja hela, brukar aldrig kunna det annars.
Nu ska jag försöka sova lite. Sen ska jag duscha och byta om för att jag ska på Student skiva. : )
Ni får troligtvis se min outfit sen.


Det här är jag just nu
Men jag fejkar mitt humör där..


Men jag är egentligen så här ledsen..
Okejokej, jag är inte ledsen men jag har ONT!



Kommentarer
Postat av: alice

haha, söt du är :) <3

2009-06-04 @ 21:54:19
URL: http://alicewolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0