Köpt i Farsta

Hellu! Jag o mamma kom hem från farsta vid 7.
Då åt vi minst 4 portitioner var.
Jävligt hungriga var vi, trots att vi tog en cheeseburgare på donken.
Men 'det är väl ingen Big deal'.. X)

Det här köpte jag, (bilderna är i så dålig kvalité för att jag fotar med min webbkamera som inte är en av dom bästa) :


"Låt den rätte komma in"
i pocket format från Lagerhouse
Är verkligen sugen på att läsa den!
Någon som sett filmen?


Hudfärgade nylon strumpbyxor från hm
Tror jag köpte lite för ljusa..
Jaja


Rouge/puder borste från hm


Ljusrosa t-shirt/blus?
Tyckte den va söt : )


Vit långärmad från Gina
Ni får se imorn vad jag ska ha den till ! ; ) <3

Nu ska jag tvätta ansiktet, borsta tänderna, byta till "pyjamas"
och sen blir det nog lite tv-tittande i sängen för mig! :)
Sov
inteGott!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag trodde inte du gillade hudnylon strumpbyxor!? :)

2009-06-02 @ 18:02:57
Postat av: hanna

hej!

ja har sett den den e as bra o ja har den oxå!!



du måste se den

2009-06-02 @ 19:23:43
Postat av: Ebba

Halloj tittade på den där blusen!

Såå söt!

2009-06-02 @ 20:28:50
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: Frida

Heej gumman! <33 jag saknar dig as mycket!!!!! <3333 love you

2009-06-03 @ 19:57:57
URL: http://fridasgoodlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0