Midsommarfirande

Vad ska jag göra på midsommar? Jag ska till mammas o pappas kompisar..kul. Jag ringde nyss fia och fråga om hon vill tillbringa denna högtid med mig. Men icke. Hon sa något om att det vara första gången hon skulle fira i tyresö.
Jamen vilken fin ursäkt. Tyresö.. Det är väl inge märkvärdigt med det?! Fett ledsen jag blir.. Jag kommer ha de piss. Det ända som lockar mig dit är att dom har 28 graders varm pool där! Nice :) Hoppas bara inte att det blir skitväder.




Aja, ha en glad midsommar. Var ska ni då? 

Kommentarer
Postat av: Frida♥

jag ska till henke på midsommar! <33 puss

2009-06-15 @ 22:03:39
Postat av: Frida♥

jag ska till henke på midsommar! <33 puss

2009-06-15 @ 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0