those rainy day's

Vill ni veta om mina dagar?

Jag vet, jag har inte uppdaterat på typ 2 dagar.. Men jag har ett LIV! I know it's hard to believe, but it's actually true!
Haha, kände för lite engelska. ;)
Jag har tränat dom senaste 2 dagarna. Har sådan jävla träningsvärk nu. Jag går som en gammal kärring! Exakt!
(haltar, och sånt)

Igår tog Frida och jag bussen hem till mig direkt. Bytte om till badkläder och drog ner till sjön neranför mig.
Henke, fridas också såkallade pojkvän, kom ner dit också. Chillade.. x) Och idag följde båda mina fridor hem till mig, vi snackade mest och tittade på film. :) Mysigt, mysigt!

Fan vad det regnade idag. Damn. Jag som vill bli brun..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0