skönty

Jag har just vaknat från djup-en timmes-skön sömn.
Ja, jag har ju paddlat kanot drygt hela dagen. Då blir man fan trött!

Jaja, jag är fortfarande seg som fan. Skitkul hade vi i alla fall idag .
Jag är som sagt på "kollo" med mina kompisar i hanvikens friidrott.
Och idag har vi paddlat kanot. As skoj. Jag paddlade med frida och frida. <3 :)
Haha, vi/dom sög i början och krockade typ i alla träd vi mötte på. x)
Men sedan ägde vi skiten ur alla som paddlade!
Haha, kanske inte, men det viktigaste var att vi hade bästa sammarbetsförmågan!
WOHO!
Här har ni bevis


Haha, fulaste skrattet jag har.
Och hoppas jag inte bossade för mycke.. hehe ;)

Här kommer några bilder också:
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0