Morrn morrn!

Gooodmorgon folket! Jag och mamma cyklade hem vid 12 igår. Pappa stannade lite längre.
Jag hade jävligt tråkigt i slutet av kvällen. Och ont i huvet och trött ^^
Här har ni dagen i bilder!


Dukning inför midsommar-lunchen


Sen kom regnet...!


Solen tittade fram efter en stund igen så jag badade i den
28 gradiga varma poolen!  :)



Fin havsutsikt ;) Ni kan se våran segelbåt till vänster nere i havet
Jag vet, den är liten !


Vi gjorde en liten midsommarstång.
Konstatera "liten"


Sen drog pappa och jag till slottet.
Där träffade jag några kompisar.
Ser ni att jag råkat fotat en böghög.
Haha, till höger x)


Looking goood!? no. Jag hade just kommit upp från poolen
och jag frös som fan.
haha, jag hade tråkigt. Jag bjuder på den :P


Becka leker med elden  (o_O)


Ser ni mig? *klicka för större*

Aja, nu är det en ny dag och jag ska ut och segla med familjen. Kul. Ni får bilder i eftermiddag tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0