Yesterday

Tjenatjena! Jag vaknade halv 8 idag och trodde jag sovit länge eftersom det var helt tyst i huset. Men det var bara mamma som hade åkt till jobbet. Kollade på klockan och blev sur men gick ändå upp. Käkade vattenmelon till frukost.

Igår var ju jag hos Frida S i Länna. Det tog typ två timmar att ta sig dit. Jag mötte Frida C i vendelsö, sen drog vi till Haninge centrum och köpte läsk och klubba. :)
Sedan vidare till Frida S. Vi körde typ vattenkrig hela dagen. Och studsade studsmatta. Och solade. x)


Frida C och Frida S



Hahaha


Haha, jag blir mosad! :D


Frida försöker vända på tungan :P
tror jag.. ;)



Haha. Yeah!! :)

Vi hade as kul igår <3
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0