Do you know him ?

Om jag säjer så här; Snabb gående, lång, smal, svarthårig och glasögon. Vet ni vem jag menar ?! Självklart menar jag den ökända killen/farbrorn/gubben som ALLTID gå-springer!! Han är läskig. Jag och fia har funderat varför han går så snabbt. Här får ni lite som kanske kan vara varför.

¤ Han tränar till ett maraton/löpartävling
¤ Han har väldigt bråttom hela tiden (svårt att passa tider ?)
¤ Han är bokstavligt talat Rastlös !
¤ Han  är förföljd

Men den logiska förklaringen kanske är att han har någon slags sjukdom ? Jaja, men grejen va den att en gång när och fia cyklade hem ifrån skolan så tappade jag min väska. Hon då stannar fia och jag för att hämta den. Då ser vi han komma efter oss. Det kändes allvarligt talat som om vi var förföljda. Efter den dagen så har vi alltid nrä vi hört någons fotsteg bakom oss vänt om huvudet och typ blivit skraja.
Vet ni vem jag pratar om?




Kommentarer
Postat av: fille

jag vet exakt vem ni pratar om

han e ganskA läskig faktist

2009-03-07 @ 17:10:20
Postat av: han power walkar (vrf tränar man genom att gå till ett maraton) btw så typ jaj går han bara

2009-03-09 @ 15:21:01
Postat av: Vendela

har sett honom typ hur många gånger som helst!

Men han tränar ju inte...och man power-walkar ju inte hela tiden?

Han måste ju typ ha fastnat i att gå sådär?

Plus att han har samma kläder på sej heeeeeela tiden!

2009-11-02 @ 17:53:07
Postat av: Anonym

haha aa har sett honom jättemånga gånger o skrattar typ varje gång för han kör typ nån såndär powerwalk xd

2010-08-25 @ 14:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0