Va händer?

Tjaa! Haha, jag sitter här framför datan med en chips påse i ena handen.. : S Lite onyttigt? Ja vet! Jag blev så hungrig och pallade inte värma något så jag tog den enkla vägen! Jaa, nu ska ni få lite fråger. SVARA!
By The Way, jag har blivit Lykke Li beroende!

¤ Vågar du pussa Fredrik Reinfeldt ?

¤ Har du Råkat sprida ett rykte nån gång ? Berätta.

¤ Har du varit en bra kompis den här veckan ? (hahaha, dom som går i min klass fattar! )

¤ Har du ätit bajs ?

¤ Gillar du drotting Silvia ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

1 NEEEJ

2 ja kmr inte ihåg ngt men jag HAR gjort inte nu längre

3ja såklart :P

4 Nej jag har inte ätit bajs (JUCK!)

5 Nej hon är ful och inte bra drottning

2009-03-09 @ 20:26:26
Postat av: gröna grodan



















































































































1.neej äkligt :s











2009-03-15 @ 19:58:13
Postat av: gröna grodan

1.Neej äkligt :s

2.Jag hoppas inte det. Jag vet inte.

3.Ja men självklart har jag det (tror jag).

4.Fyyyyy vad äkligt,neeej det har jag inte.

5.Nej hon kan ju inte ens SVENSKA!!!!







































































































1.neej äkligt :s











2009-03-15 @ 20:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0