Whaaat ?

Hahah! Idag när mamma kom hem så ropade hon på mig att jag hade fått något konstigt i posten. En litet paket. Mamma frågade lite oroligt om jag hade beställt något. Men det hade jag ju inte (eller?). När jag öppnar så hittar jag en Eltandboste från "Denta". ? Va?! Då hittade jag ett brev och läste och kom på att jag kanske fått den genom "gratismode" som jag gick medlem i för kanske en vecka sen. Både mamma och pappa fick kolla så att det inte kostade något. Så var det bara att kryssa i lite som jag ville ha.  Och det stog till och med HELT GRATIS med stor text.
Som tur va så behöver vi bara betala 80 kr. Hoppas det inte kommer något mer sånt där från http://gratismode.se/ !

Nu ska jag nog tvätta bort sminket, ta på mig pyjamas och läsa lite ur min underbara och superbra bok "I taket lyser stjärnorna".

NATTI! NATTI! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0