Bloggtips

Haha, såg en kommentar av nån som ville ha "blogghjälp".
Vad kan jag egentligen?

Jag kanske kan tipsa om några grejer som JAG gillar på bloggar då:

Var noga med stavning, det är ganska jobbigt att läsa när det är en massa stavfel..

Lägg upp mycket bilder, försök att fota så mycket du kan! Om du inte vet hur man laddar över från mobil (elr. kamera) fråga någon. Det är alltid kul att titta på bilder!

Stor bokstav och punkt, borde alla kunna som går/gått i skolan. Lite som stavningen.

Gör det på ett snyggt sätt, och med det menar jag att kanske använda lite "svårare" ord ibland.

Kommentera, kommentera på andra lite "större" bloggar för att få upp lite besökare.

Det var allt jag kom på nu.. För mer tips klicka här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0