JÄÄÄÄÄVLIGT VARMT!

Hejhej! Hemma från stan nu, Ni vet jag har ju sprungit Mini Maran! Det gick faktiskt helt okej. Jag är ganska nöjd. Men jag vet att jag kan bättre. Tror jag fick tiden 10 nånting. Jag som siktade på 9 men aja, gjort är gjort.

Såhär ser jag ut nu:


  
Haha, jag langar ett jävligt brett smile där i mitten av bilderna. :D
Jag har också gjort en inbakad fläta av luggen på mig själv, de vart väl ganska bra?

Aja, nu ska jag bada. Och nu MENAR jag verkligen det!

ÖRINGESJÖN! NU KOMMER JAG!!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hur långt springer man???

Jag ska springa lilla midnattsloppet

2009-05-31 @ 17:44:31
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hur långt springer man???

Jag ska springa lilla midnattsloppet

2009-05-31 @ 17:44:32
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur snabbt sprang du och på vilken plats, vad fick du!? :)

2009-06-01 @ 14:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0