Om min Lördag

Godmorgon alla trötta! (?)
Jag är iallafall trött.


Igår va det as kul. Jag och Frida S fick skjuts av Hanna, syrran, till Frida C som bor bort åt Vendelsö hållet. Tack H'!
När vi äntligen kom in började vi med att bekymra oss över vädret.. (som gamla tanter..)
Sedan satte vi på en komedi/romantik film. PERFECT!
Den hette Definitely, Mayby
Sen kom Fridas pappa upp med toasts åt oss tre. Yummie!
När filmen var slut hade vädret blivit bättre och solen sken så vi tog en liten promenad till en lekplats. Cosy.
Efter det så gick vi hem igen och satte oss vid datan en stund.
Och till sist så åkte vi hem.

Just like a fairytail! (?)


Frida S är den till vänster som pratar i the phone.


haha, fin bild asså (jag till vänster)


hehe



haha, usch va ful på mig!
fuckface


ful på mig som vanligt...


frida (c) råkade fota upponer

Ja de va min lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0