Snabbt nu

Jag ska snart tävla stafett. Jihu! Not.. Jag är inte alls på humör. Är fortfarande trött..

Soligt väder idag, vilket är riktigt skönt! Känner att sommaren är påväg! Eller kanske redan här ?

Filmade lite idag på rasten när jag åkte "wey-board" eller vafan det e.. ; P (inte min)

Haaha, javet, jag är bisarr! (annat ord för konstig.. tror jag ?)


Haha, skulle bara visa att jag äger! XD

Ps.Angående min lilla "frågestund"
Jag svarar på alla frågor på söndag, så fortsätt att
kommentera! Här är länken.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heeej!! det stavas så här:



mikhassmycken.blogg.se



heejdååå



/h:)

2009-05-13 @ 20:37:46
URL: http://mikhassmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0