VALBOORG

såååå... vaalboorg igår! Jag cyklade med ma och pa till Gimmersta där mina kusiner bor. Käka middag, åt chips, lekte med några barn. Seen gick jag till brasan i Alby. På vägen dit så mötte jag Evelina.
Sen gick jag och hon och mötte Sofia vid elden.
Vi körde "först den upp" på Alby backen. hihi, Sen gjorde jag kullebyttor nerför den och rullade och sånt ! XD
Vi filmade men jag vet inte hur man lägger upp filmer..

Sen drog jag o Sofia till hennes kompisar och sen sovde jag hos henne. =)

Det där var väl kortfattat och bra! Eller inte  ? =P

BIILDER


ELDEN


Suddig bild på mig och Sofia


Sofia och Evelina


Ser ni balongen? Haha, vi såg typ 5 st som barn hade tappat


Utsiiiiikt


en jävla massa fyrverkerier


same shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0