YES!

Jag fick tag på Frida S tillslut! Eller rättare sagt, Hon fick tag på mig!
Jag hade åkt till centrum för att pappa skulle skjutsa mig därifrån. Så precis när vi ska åka
ringer Frida S mig på mobilen.
YES!
Så hon följde med till Frida C tillslut!  : D

Vi spenderade den mesta tiden till att hoppa studsmatta.
Vi tog 200 bilder på när vi hoppar och sånt.
Ni kan få några men inte många! ; )

        
Försöker att skrämmas ... ; P Haha, bump'

        
gör nånting.. (?)                      WIIIIII!

       
Superwomens' !                     Kraaaam XD

       
 : )                                              Crazyyyy

         
aaaaaaaaaa!                             : )

        
Rebeckaa! Friidaa!                  Hahah

Nu räcker det. ; )

Kommentarer
Postat av: Ida (Henrik älskaren)

Till Frida som e blånd



Hur går det med Henrik?

2009-06-01 @ 16:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0