40 graders feber.

Igår fick pappa komma och hämta mig tidigare från Sofia. Jag kunde knappt röra mig, jag hade ont i hela kroppen, mitt huvud dunkade och jag var yr. När jag kommit hem la jag mig i soffan och sov i 40 minuter. Jag vaknar av att min kropp krampar och gör skit ont. Jag svettas som fan och får ligga med kalla, blöta handukar.
Ibland börjar jag hets andas. Jag hade 40.0 graders feber. När jag skulle gå på toa fick mamma hjälpa mig dit. Jag var helt enkelt handikappad.

Mamma tror jag har svininfluensan. Hon är också sjuk, men inte lika som mig. Tyvärr kunde jag inte blogga igår. Jag kunde knappt klicka på tangenterna. Men nu på morgonen känner jag mig lite bättre än igår, så jag passade på att blogga. Vi hörs när jag mår bättre.


Btw, vi har febertermometer för mun. ;)


Kommentarer
Postat av: evvi

stackare. Ja e också fortfarande sjuk. Vi kanske har samma sjukdom....:(

2009-11-17 @ 12:51:58
URL: http://minimize.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har/hade svininfluensan :( Jobbigt.. Men snart är det över.. Jag har riktig hosta fortf. :(

2009-11-18 @ 18:17:02
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0